Zasady dotyczące zwrotów

Wszystkie zakupy w serwisie www.artystyczni.pl mają przedłużony, 30-dniowy okres zwrotu (obowiązują pewne wyjątki). Dzięki temu możesz zrobić zakupy wcześniej.

Produkty artystyczni projektujemy z myślą o zapewnieniu najwyższej jakości i funkcjonalności, więc jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, chętnie Ci pomożemy. Dajemy Ci 30 dni na przetestowanie produktów kupionych na stronie artystyczni.pl. W tym okresie możesz je zwrócić (z pewnymi wyjątkami) bez podania przyczyny.

Najczęściej zadawane pytania

Jak zwrócić produkt zamówiony na stronie artystyczni.pl?
Jeśli jesteś członkiem artystyczni.pl zaloguj się na swój profil członka i rozpocznij proces zwrotu na stronie z zamówieniami. W przypadku dokonania zakupu jako gość, aby uzyskać dostęp do zamówienia, musisz podać numer zamówienia i adres e-mail. Dodatkowe informacje znajdziesz w instrukcjach dotyczących zwrotu.

Jak zwrócić uszkodzony lub wadliwy produkt?
Zapewniamy doskonałą jakość wszystkich naszych produktów. Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy i minęło mniej niż 30 dni od zakupu, wybierz jedną z powyższych opcji, aby go zwrócić. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, skontaktuj się z nami, aby zwrócić produkt. Wadliwe lub wybrakowane produkty można zwrócić z ważnym dowodem zakupu w ciągu 2 lat od daty dostawy lub daty zakupu w sklepie stacjonarnym. Niektóre produkty artystyczni podlegają specjalnym gwarancjom na piśmie. Szczegółowe informacje o zwrocie znajdziesz na etykiecie, zawieszce lub w karcie gwarancyjnej.